Handelsbetingelser

Betaling
MP Tapet modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Maestro.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i danske kroner og er inkl. moms.
MP Tapet bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL
(Secure Socket Layer) protokol.
Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.


Levering
Ved lagervarer går der 1-3 hverdage. Er en vare udsolgt eller ej lagerført, må der forventes en leveringstid på ca. 5-7 hverdage. Ved længere leveringstid, vil du blive kontaktet direkte.
Vi sender med GLS.
Marker på hvilken måde bestillingen skal sendes eller afhentes.


○ “GLS pakkeshop” Bestillingen sendes til nærmeste pakkeshop.
Du får besked når den er ankommet og klar til afhentning.


○ “GLS privatadresse” Bestillingen bliver sendt til anført adresse. Er der ingen til at modtage, vil
bestillingen blive sat ved døren. Dette sker på købers eget ansvar. Skriv evt. i kommentarfelt,
hvis bestillingen ønskes afsat et bestemt sted. F.eks carport.


○ “Afhentning Frederiksberg” MP Tapet, H. C. Ørsteds vej 56, 1879 Frederiksberg C


○ “Afhentning Aalborg” MP Tapet, Rantzausgade 1B, 9000 Aalborg


Man kan evt. også få leveret bestillingen på sin arbejdsplads. Vælg da: Anden leveringsadresse.
MP Tapet kan ikke gøres ansvarlig for eventuelle opståede udgifter i forbindelse med uforudsete situationer som, fejl i levering, udgåede varer, varer i restordre, fejl i produktet m.m.


Modtagelse af varen
Det er vigtigt at du kontrollerer din pakke for evt. skade, inden du kvitterer for modtagelsen. Du skal anmelde beskadigede varer hos GLS eller hos fragtmanden indenfor 2 dage. Det er meget vigtigt, at du ikke benytter en vare, for dernæst at reklamere over fejl eller mangler.


Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Dette gælder dog ikke specialfremstillede varer. Afskårede varer købt i metermål eller varer som har brudt emballage.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter modtagelsen og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelelsen skal gives pr. mail på info@mptapeter.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Ved returnering pakkes bestillingen forsvarligt ind.
Returneringsomkostninger skal du selv betale.


Klagemuligheder – oversigt og links:
Hvis du mod forventning har en klage over en vare købt hos os, er du velkommen til at kontakte os.
(For at finde en løsning.)
Alternativt kan klagen indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.
Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.


Fragt:
For alle varer sendt til en adresse i Danmark kr. 50,00 inkl. moms.
Fri fragt ved køb over kr. 500,00
Bemærk: Mulighed for afhentning i vores afdelinger på Frederiksberg og i Aalborg.


Betaling, forsendelse og retur
For yderligere information vedrørende betaling, via internettet, henviser vi til www.betaling.dk


Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget. Vores reklamationsret gælder for fejl i
materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.
For tapet er følgende regler gældende: Kontroller for fejl på tapetbanen inden opsætning.
Tapetser 3 baner op, og kontroller igen for eventuelle fejl. Der vil ikke blive godtgjort, for mere end 3 baner tapet. MP Tapet refunderer ikke eventuel arbejdsløn for opsat tapet.
Ved reklamation rettes altid henvendelse til MP Tapet pr. mail eller telefon. info@mptapeter.dk eller
Tlf. 35 35 85 05


MP Tapet vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.


Returadresse:
Mandrup-Poulsen Tapeter
H. C. Ørsteds Vej 56
1879 Frederiksberg C
Tlf. 35 35 85 05


Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.


Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes du sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.


Generelt:
Der tages forbehold for trykfejl, prisstigninger og udsolgte varer.